Begeleiding & assistentie
Bij de eerste installatie van een nieuw product biedt Alius gratis begeleiding op locatie aan. Dit omvat ondersteuning bij de installatie van bijvoorbeeld laadstations, batterijen en ook ons Aelex opdak- en indak-systeem. Neem contact op met je accountmanager voor meer informatie.
Heb je bij ons de servicetraining gevolgd maar kom je er op locatie écht niet uit? Wij begrijpen als geen ander hoe vervelend dat kan zijn. Om een dergelijke situatie in het vervolg te voorkomen, bieden we ook betaalde assistentie voor storingen aan. Je kunt een afspraak maken met één van onze servicespecialisten, die je bijstaat tijdens een storing. Onze specialist geeft je alle tools en informatie die je nodig hebt om stap voor stap de storing te detecteren, de meetinstrumenten op een juiste manier te gebruiken en daarmee de storing op te lossen.
Ondersteuning bij vragen en storingen.
We zijn bereikbaar voor vragen, zowel vanaf kantoor als voor monteurs op locatie. We zijn bereikbaar via +31 (0) 497 556 866 (24/7) en via service@alius.nl. Als je contact met ons opneemt, zorg dan dat je het serienummer van de omvormer of casenummer bij de hand hebt. Het is belangrijk dat je SolarEdge monitoringportaal wordt gekoppeld aan het Alius-account, zodat we gemakkelijk op afstand een analyse van je storing kunnen uitvoeren.